#FOREVERAGAINSTANIMALTESTING

A The Body Shop felkérésére egy rendhagyó képpel érkeztem ma, ami a kozmetikai célú állatkísérletek betiltására hívja fel a figyelmet. 🐰

Kérlek Titeket, hogy írjátok alá a The Body Shop és a Cruelty Free International közös petícióját, és osszátok meg az ismerőseitekkel is, hogy minél többen álljunk ki emellett a fontos ügy mellett IDE KATTINTVA!

Többen is kritizálták a petíciót a TBS anyavállalata (L'Oréal kísérletei) miatt, így szeretném ezt a kérdést itt is tisztázni:

Szerintem kifejezetten fontos figyelembe venni, hogy kevés ilyen nagy és befolyásos CF cég van a piacon (főleg itthoni viszonylatban), ezért nagyon fontos, hogy ők anyagiakat és időt áldoznak arra, hogy felhívják az emberek figyelmét erre. Továbbá szintúgy anyagiakat (grafika, hirdetés, reklámok, marketinges csapat stb.) áldozva tegyenek ezért az ügyért. Egy olyan ügyért, ami nekem is szívügyem. Így számomra sosem volt kérdés bloggerként, hogy együttműködök-e velük. Az pedig pláne nem, hogy ebben a projektben résztveszek-e.

Millió petíció van a neten ilyen témában, milliót írtunk már mind alá, de nézzünk szembe a tényekkel, melyik kampány a hatásossabb: amit Kis Julcsika osztogat facebookon, esetleg még egy-két másik országba is eljut, vagy pedig az, amit profi marketingesek csapata tervez és kivitelez a világ sok-sok országában egyszerre, összeszervezve, fizetett megjelenésekkel, együttműködésekkel és komoly szaktudással és a Cruelty Free International közreműködésével? Szerintem fontos, hogy most éljünk ezzel a lehetőséggel, attól függetlenül, hogy mit gondolunk a The Body Shopról, hiszen ez a petíció egy közös cél érdekében is készült.

Szép napot!

Anita