Céges tréning: Hogyan bánj a vegán ügyféllel?

Három órás személyes tréning, ami során megtanítom a kollégáiknak, hogyan kezeljék a vegán ügyfeleket: hogy kommunikáljanak, mit kell az életmódról tudni és mi az, amiért legközelebb is visszatérnek a vegán vendégek.

Miként érdemes kommunikálni, és mikre nagyon fontos figyelni: ebben a tanfolyamban mindenről szó lesz, ami vegán ügyfélkezelés.

A tanfolyam tematikája a teljesség igénye nélkül:

  • Vegán piac jelenlegi helyzete és alakulása, statisztikák
  • Veganizmus alapjai: Mi a veganizmus? Kik a vegánok?
  • A vegánok, mint célcsoport
  • A vegán célközönség előnyei és hátrányai
  • Hogyan lehet a vegánokat legjobban megszólítani
  • Mikor és miért tér majd vissza a vegán ügyfél? Mi kell hozzá?
  • Hogyan ne csináld! - példákkal a legrosszabbul kivitelezett vegánokat bántó ügyfélkommunikációra
  • Tippek, trükkök, gyakorlati tanácsok
55 000 Ft
Please select variants first